Refine your choices

Matching categories

Matching designs

Select a design, then select the device that you would like to style.

Designs

4.7/5 rating - 1041 Reviews

Fits: Various electronics


Reviews


Showing 1 star reviews only. Show all 1041 reviews
Displaying 1 to 10 (of 39 reviews) »

1/5
Hi my name is Lusvin and it showed that I received my package and I never did I try to get a hold of someone but I haven’t had any luck please fix the problem or I would like my money back thanks
L. , United States, 9 November 2024

iStyles responded:

We are sorry to hear that you have not received your package yet but do not worry, we've already replied the email that you sent 7 hours ago and will assist you with the issue.

While we strive to reply to correspondences asap, it usually takes a couple of hours before we can get back to you via email.

Your order has a USPS First-class mail ship option and this generally has a 1 to 3 weeks delivery turnaround. Your order was received on 5 November, shipped on the same day, and USPS marked the package as delivered on 8 November. The package was delivered into your mailbox according to the USPS tracking.

We've replied to your email and will assist you further with this issue.


1/5
I had bought this custom laptop skin for 40$. I wouldn't recommend this to people looking for a custom skin due to the poor packaging it came in, the little to none advisory on what voids the return, and pre-opened/creased package/skin.

Had to end up throwing it away after all of the attempts to save said product. I ended up voiding the return by trimming it by a thin length because they sent me the wrong size by only a small length. they do not specify in the email what voids returns. So do be careful as you can not modify the product in any shape way or form. I had found this out the hard way.
A. Swiderski, United States, 26 August 2024

iStyles responded:

We are sorry to hear about your dissatisfaction.

Our Skins are packaged in a hard cardboard envelope that almost always ensures that the products arrive in perfect condition. Your package somehow arrived bent and opened. This does not mean that the packaging was "poor". It was opened by someone and we're guessing that the postman bent it to squeeze it in your mailbox.

We asked you for photos and were ready to get a replacement shipped to you but you replied saying that you put the Skin on and "the sticker fixed itself". As you have experienced, the Skins are flexible and minor folds do not damage it whatsoever. You were happy then and said that your laptop "now looks great".

You ordered a custom sized laptop Skin and this was cut precisely to the size specified in the order. Apparently, this was not the size you needed and you had to trim the Skin. When measuring out the dimension you want a Skin cut to, you need to measure the laptop lid physically and not use the dimensions of the laptop provided in online specifications. The dimensions of the flat surface on a laptop lid is usually slightly smaller than the overall size of the laptop. The Skin will be cut to the dimensions specified and it is important that these dimensions are correct.

A day later, you wrote in to say that you tried to re-adjust the Skin, dropped it and it is now full of dust and debris.

Given the circumstances that you have described, the product no longer qualifies for a return. However, we gave you a really huge discount coupon that you could use to get a replacement (with the right dimensions), and supported you as best as we could in our email replies with huge chunks of tips and information specific to your use case. We hope our emails and the large discount help.


1/5
I finally received my order yesterday. I was very disappointed with my order. I was expecting a phone case and not a thin piece of plastic to apply to my phone . I think that maybe the description of the product should be explained better so that the consumer will understand what the product really does.
E. Wooldridge, United States, 25 April 2024

iStyles responded:

We are sorry to hear that you thought that the Skin was something else. This Solid State Faded Rose OtterBox Symmetry iPhone 11 Pro Case Skin that you purchased is not a case as described on the product page.

This Skin is made from "premium grade cast vinyl", has a "unique weaved adhesive for fast, easy application and goo-free removal", and "styles your existing OtterBox Symmetry iPhone 11 Pro Case". The "OtterBox Symmetry iPhone 11 Pro Case is not included" and can be purchased directly from otterbox.com if you want this case.

We have a range of cases for the iPhone 11 Pro but these are in another category.


1/5
The item was of poor quality and badly cut to shape. It was overlapping in some areas. For the price paid I expected far better
g. williamson, United Kingdom, 4 March 2024

iStyles responded:

We are sorry to hear that you did not like the Solid State Black Xbox One X Skin set - this has a simple 5 piece flat surface Skin coverage where every piece is basically a rectangular cut and the pieces will not overlap.

As this recent order is your 2nd purchase from us, we assume that your previous order for a Patriotic Xbox 360 S Skin 7 months ago went well?

The Skin application process is similar and the Xbox One X Skin should actually be a little easier to put on because the surfaces are flat. Did you stretch the Skin pieces by accident during the application process? If stretched, the Skin will be longer than it was and this will explain the overlap.

We've just sent you an email - please reply to that email with photos showing what happened so that we can assist you further.


1/5
Honteux !!
ils ont annulé ma commande sans aucune raison.
J’ai demandé le délai de livraison et n’étant pas en mesure de livrer, ils annulent tout simplement la commande.
Inacceptable.

Ashamed !!
they canceled my order without any reason.
I asked for the delivery time and not being able to deliver, they simply canceled the order.
Unacceptable.
p. , France, 27 December 2023

iStyles responded:

We're sorry for the misunderstanding. Your order was cancelled and refunded by mistake and for this we apologise. We cannot undo the refund. If you would still like to style your Mavic Air 2, you can place a new order for the Skin set at https://www.istyles.com/skins/drone/dji-mavic-air-2/exo-wasp-dji-mavic-air-2-skin-p-463592.html

You placed your order on 22 Dec (Friday) and wrote to us on 24 Dec (Sunday, Christmas eve) asking whether it was possible to cancel the order as you did not want to wait up to 3 weeks for delivery. We replied within an hour, explained that while deliveries from USA to France can happen quickly in just 1+ week, it usually takes between 1 to 3 weeks, which was why we quoted the turnaround time as such. It can also potentially take longer if there is a delay - delays can happen, especially so at this time of the year because of the holidays and the volume of mail in the postal networks. You replied stating you would like to continue anyway. However, as you started that email with how disappointed you were, we misread it and assumed that you wanted to cancel, so we cancelled your order and processed a full refund by mistake, which was really too bad for us!

We're heartened to see in your email to us today that you are still keen in placing a new order despite your experience and we understand that you're worried about "waiting for the process" again. If you put through an order now, the package will ship in the next 1 to 2 days. This time is required to make the order. After which, the international postal mail turnaround time still applies. We cannot make the postal mail delivery magically happen more quickly, even though we wish we could.

If you are still keen, please put through the new order as soon as you can. It'll be processed asap, and after which, we have our fingers crossed for you with the hope that the package gets to you quickly.


1/5
i BOUGHT A DRONE SKINE FROM THEM LAST YEAR AND IT WAS GREAT. PURCHASED ANOTHER ONE FOR MY MAVIC 3 S AND IT DIDNT FIT. WAS TOLD ITS BECAUSE MINE IS A MAVIC 3 S. I HAD NO WAY OF KNOWING THERE WAS A SIZE DIFFERENCE. THE AIR S ISNT EVEN OUT WITH A SKIN I WAS TOLD WHEN I ASKED FOR A REFUND I WAS REFUSED. I THINK THEY SHOULD HAVE SOMETHING ON THEIR WEBSITE THAT SHOULD SAY THE SKIN THEY HAVE DOES NOT FIT MY MODEL TERRIBLE CUSTOMER SERVICE
M. Seybold, United States, 1 October 2023

iStyles responded:

We're sorry to hear about your negative experience. You have a "DJI Air 3". However, you purchased a Skin set for a "DJI Mavic 3". This is a different drone model and the Skin set will not fit. The product page states that this product will only fit a "DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 or Mavic 3 Classic".

We do accept returns of incorrect orders but as you've already peeled and used the Skin set, the product can no longer be returned back into its original form and is as such considered "damaged"; used Skins cannot be returned.

Skins are not available for the DJI Air 3 yet. Only the Air 1, Air 2 and Air 2S are supported at the moment.

We're sorry that this did not work out. We've raised a return request at the warehouse for the Skins that you've not used. We've also given you a massive discount coupon as a goodwill gesture but beyond this, we cannot accept the return of the drone Skin because the product is correct as per your order and you've used the product.


1/5
Hello,

This was, unfortunately, a very disappointing experience!!!

The colours are nowhere near as bright as presented on either phone or webpage. When I advised customer service about how disappointed I was following an initial email, I did not receive a response.

A waste of $93 Aud.

Baykey
B. Goode, Australia, 23 August 2023

iStyles responded:

Thank you for the feedback. We're sorry to hear that the Mamba DJI FPV Combo Skin was not bright enough to your liking. As per our email reply to you; Mamba does look darker compared to the other green ones.

Mamba is a geometric like design with dark pattern overlays. If you want a brighter design, please consider going for something like Venom or one of the solid colored designs without pattern overlays. Mamba is one of the darker ones - even Cybernetik (our current DJI FPV bestseller) looks brighter despite the extensive artwork and shadings all over it.

Our web images are generated from the same files that go into the printers and the colors are correct. However, how these images may appear differently depending on the screen calibration and display settings. For example, on Samsung phones in "Vivid" mode, the colors of images will appear much brighter but this because of the artificial boost of the screen colors. The "natural" mode will display more correct color rendering.

We're sorry that this did not work out. You can send the product back to us for a refund as per our email


1/5
Do Not Buy - Cut is Not Precise.

I got a skin for my Dell XPS 15 9560. The skin fits on the top side, but it's not cut precisely around the corners. Also, the circular cutout for the Dell logo is not centered!! I tried centering it, but the skin is just not cut properly. Disappointed considering that this skin costs as much as the skins of another laptop skins company which I had purchased skins from and loved (starts with a "D"). The only pro is that this skin seems to stick well - only time will tell...
H. Jamal, United States, 8 October 2022

iStyles responded:

We're sorry to hear that you did not like the Carbon Dell XPS 15 9560 Skin. This Skin set does fit a Dell XPS 15 9560 but it sounds like you've applied the lid Skin incorrectly if you found the Dell logo not centered. This lid Skin is supposed to be applied such that the logo is centered first before aligning the edges.

We're guessing that you aligned an edge first and then tried to force the rest of the Skin into place. This is incorrect as you're supposed to centre the logo first (not align the Skin edge).

The lid Skin edges are not supposed to be flush against the edge of the lid as such edges will get caught up easily during use and get damaged. There is a very tiny gap between the Skin edge and the laptop lid edge (as shown in the photos below); this makes the Skin edges less vulnerable and ensures that they stay down.

Try gently peeling the Skin off and reapplying, centering the logo first before aligning the edges. If applied correctly, the Skin will look like this and it does fit perfectly:

Dell XPS 15 9560 Skins
Dell XPS 15 9560 Skins


1/5
I am extremely disappointed in the skin set I purchased. TO start I ordered the dji air 2s kit which comes with three battery skins as well as a extra skin for the battery which should of given me four battery skins but I only got three in total. Second I was very disappointed in the brightness of the colors. I ordered the skins to make it easier to see my drone as it was flown. But these skins are not vivid, they are very flat and ugly. After applying skins to the batteries I tore them off and threw them away
a. fontaine, United States, 30 September 2022

iStyles responded:

We're sorry to hear that you did not like the Solid State Lime DJI Air 2S Skin. This Skin set comes with 3 battery Skins and as you purchased an additional battery Skin, there should indeed be 4 in total in your package. Three of the battery Skins (2 from the set and 1 from the extra) are available in separate Skin sheets and the 4th battery Skin is in the middle of the main drone Skin sheet with the other Skin pieces for the top of the drone; many people miss this!

This Skin set is a printed set with a "solid state lime" print. The lime color will improve the visibility of the drone in flight and is much more effective than the standard grey color of the drone surface. Many customers love it. However, as it's a printed color, there is a limit to how "bright" it can become and it will not be as vibrant as fluorescent materials. We no longer have fluorescent Skins but perhaps, another color, such as yellow, may be more to your liking.

We're sorry that this did not work out. Thank you for stopping by anyway.


1/5
Panels don't entirely cover the unit, there isn't even a bottom panel, and with the pieces on, I can't flip my screen all the way around (Surface laptop). Even the image is lack luster. Garbage product, will be returning
K. Mayer, United States, 24 September 2022

iStyles responded:

We're sorry to hear that you did not like the Black Woodgrain Microsoft Surface Laptop Studio i5 Skin.

This Skin set covers the top outer lid and area around the keyboard as shown in the product photo. The sides and bottom of the laptop are not covered. It is important not to cover the bottom of this laptop as this is where heat is dissipated during operation. If the bottom area is covered, the laptop will not be able to "breath" as well, resulting in higher operating temperatures that can cause reduced performance and shorten electronics lifespan. We recommend using the Skin for styling and scratch protection - when you need to transport the laptop, put it in a padded sleeve (matching designs available) or bag. The bottom of the laptop does not require a Skin as it's usually facing a surface (eg, on a table), it does not come into direct contact with this surface (will not get scratched) because of the rubber feet on the bottom and people rarely see this surface as it's either on the table or packed in a bag.

Though we've not seen this issue ourselves, we had one other customer who had issues with the screen not staying completely flat in tablet mode and we're guessing that this may be due to the tight tolerance in the build of the lids of some Microsoft Surface Laptop Studio i5 units. We do have a statement on our product page stating that this can happen. Our Skins are ultra thin because of the premium cast vinyl used but such lids are so tight that adding even a thin layer in between prevents the mechanism from folding flat. The only solution for such lids is to remove one or both outer lid Skins.

Our printers print at high resolutions but the perceived "quality" of the image very much depends on the artwork itself. In this case, the Black Woodgrain design simulates the look of the wood grain. It looks great and is a very popular design. However, we do understand that if you're examining it up close, the design may not appear as brilliant as some of the others in our collection. Black Woodgrain is supposed to be understated and simulate the look of wood, even if it's not real wood.

We're sorry that this did not work out.

Update: The bottom half of the lid Skin is now cut slightly shorter so that tablet mode will work better on Surface Studio lids that are tighter.

Customize